lørdag 13. februar 2010

 
Morgenstund har te i munn! 
Jeg er egentlig mer et kaffemenneske enn et temenneske, men når teen skryter av detox effekt og jeg er på sunn-og-sprek-bølgen så er fru Huseby solg. Den er faktisk ikke så værst heller.

Det er helg igjen. En helg i familiens tegn uten de store planene. I morgen kommer mine og jarles foreldre på middag i anledning morsdagen. Tenkte å diske opp med tapas og håper det faller i smak.

da er det vel bare å si  
Let the games begin!
Jeg er nemlig sportsentusiast! det visste dere kanskje ikke om meg. :)

post signature

3 kommentarer:

  1. MMMMMMMM, den teen såg god ut!! Har også kjøpt te idag, gleder meg til å smake den i morgen!!! Håper du får en heeeeerlig morsdag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei!
    Innbydene bilder, fikk lyst på te jeg nå:)
    Håper du har hatt en fin morsdag og at middagen var god:)
    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  3. Hello from Italy!
    Your blog is so inspiring.
    REgards,
    Cata

    SvarSlett