lørdag 24. april 2010

Bare en kjapp tur innom i kveld. Denne helgen flyr avgårde, Maling, snekring og hagarbeid i hele dag. Holder på å pusse opp et konsollbord og det blir sååå fint. Regner med det blir et innlegg om det på mandag. 

Bilder av de to store gullene mine i dag. Blir mest bilder av lillemann her på bloggen. Det er jo vi som er hjemme her på dagen og de to eldste er på farta hele tiden og har ikke tid til å være "modeller" for mamma.
De blir så store, men er fremdeles mammas små elsklinger.



Håper alle sammen har en fin kveld!
post signature

11 kommentarer:

  1. Nydelige bilder av skjønne unger!

    SvarSlett
  2. Så nydelige de er! Men så har de en flott mor også da:) Jeg har lyst på samme sofa som deg, den er utrolig fin! Men vet ikke helt om hvitt går her i huset... Selv om det er den jeg helst vil ha:) Håper dere får en herlig søndag! klem fra silje.

    SvarSlett
  3. Så superherlige bilder, Hanne Mette! Gleder meg til å se dere i morgen :)
    Ps. du bør blogge om hvor flink jeg er eller noe, etter at dere har sett meg i Grease ;)

    SvarSlett
  4. Superherlige små barn, og flotte bilder! Syntes de var flinke modeller denne ganen :)

    SvarSlett
  5. Herlige unger!!Jeg har så lyst å vise mine men vi er liksom blitt enige om ikke å vise dem på bloggen:)

    SvarSlett
  6. Skjønne bilder av de søteste barn:)
    Gleder meg til å se bordet.
    Ønsker dere en super søndag.
    Stor klem

    SvarSlett
  7. Så flotte bilder du tar:-) Skikkelig flink er du!!
    Blir gøy å se bordet, alltid gøy å pusse opp...Klem Stinemor...

    SvarSlett
  8. Så nydelige bilder av de skjønneste barn!

    Gleder meg til å se konsollbordet ditt!
    Ha en fin søndag,
    klem,I

    SvarSlett
  9. SÅ vakre bilder! Nydelig barn du har:)

    Ha en fin søndag sammen!

    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  10. Så flotte barn og noen heeerlige bilder. Du er virkelig flink til å ta bilder. Spent på bordet. Her har også helgen bestått av maling av bord og hagearbeid.. (: Jeg har arvet et gammelt salongbord fra bestemor som nå skal bli hvitt.. mangler et strøk til..

    Ha en herlig søndagskveld. Klem

    SvarSlett
  11. Superfine bilder du viser:) Skjønner at du er stolt.

    Fiiin start på den nye uken til deg,
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett