søndag 26. september 2010

Chill

Chill
Chill by Huseby Living on Polyvore.com
God morgen alle sammen!
Sliter med å få lagt inn bilder i dag. Da satt jeg sammen min egen søndagsmys collage på Polyvore
i steden. Alltid gøy å leke seg på Ployvore og her kan man drømme uten å ta hensyn til lommebok og budsjett.

Satt og jobbet med en ny header i går. Prøvde tusen forskjellige muligheter, med bilder osv, men jeg kommer alltid frem til at det enkle stort sett er det beste når det kommer til Huseby Living. 

I dag skal jeg på Bloggetreff her i Arendal. Det gleder jeg meg veldig til. skal bli gøy å treffe noen av de andre sørlandsbloggerne og jeg er rimelig sikker på at vi finner noe å prate om.

Ha en kjempefin dag alle sammen!

13 kommentarer:

  1. Herlig og nydelige tekstiler og farger!!

    Ha en fin søndag kjære deg!
    Klem

    SvarSlett
  2. LOVE it! Er så gøy med polyvore!

    SvarSlett
  3. Herlig collage.
    Jeg skulle gjerne vært på bloggtreffet:) Men kommer meg ikke til Arendal i dag. Kos dere masse, blir sikkert kjempegøy!
    Kult med hagebenken inne, så jo ut som den passet perfekt i gangen. Og søte bilder av deg!!
    Ønsker deg en herlig søndag.
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei!!
    Ja her var det mange god biter:) Vesken var jo kjempe flott! Det er greit å ha noe å drømme om noen ganger.
    Utebenken ble jo flott i gangen den da!! Skulle hatt slagbenk på kjøkkenet jeg også,men der er det ikke plass:)
    Ønsker deg en fin søndag.
    Klem Mona

    SvarSlett
  5. Jeg tar alt du har satt sammen:):)
    Headeren din ble kjempefin, helt enig med deg. Det enkle er ofte det beste.

    Ha en fin bloggaften, hihi:)
    Blir helt sikkert veldig hyggelig.

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  6. Så fint.

    Blir koselig å treffe deg i dag! (: gleder meg.
    Sees. Klem

    SvarSlett
  7. For en deilig garderobe, me like:)

    Så koselig med bloggtreff i dag da!
    Det skal vi snart få til her i Tønberg også,
    alltid spennene å møte hverandre på ordentlig:)

    Kos deg masse i dag, Hanne Mette:)
    God klem fra meg

    SvarSlett
  8. Å, så hyggelig med bloggtreff! Skulle så gjerne møtt noen av dere bloggerne selv... Håper jeg er hjemme til det store treffet i Juni :)

    Kjempefin collage du har laget deg. Mye jeg kunne tenkt meg der ja! hihi

    Hygg deg masse på bloggtreff i dag ( kanskje vært der allerede nå men..)

    Headeren din er forresten veldig søt nå - passer bloggen din godt! Enig med Janne; det enkle er ofte det beste.

    klem fra meg

    SvarSlett
  9. Håper dere koste dere på bloggtreff i dag. SKulle gjerne vært der selv, men fikk det ikke til siden jeg var hjemme alene med barna. Men jeg stiller neste gang. Elsker klærne du har satt sammen forresten. God klem, Line

    SvarSlett
  10. Hei hei!
    Så fin headeren din ble :) Likte den kjempe godt!
    Prøvde meg nettopp på Polyvore og det var jo skikkelig morsomt :) Likte collagen din, helt min stil :)
    Håper du hygget deg på bloggetreff :)
    Klem klem

    SvarSlett
  11. Super fin header:)

    Jeg skulle så gjerne vært med på bloggtreffet i dag, men mannen har vært utenlands og kom igjen nå i kveld:( sånn er det. ikke lett å få med seg alt...Litt redusert uke for meg dessverre.
    Håper dere koste dere masse(er jo ikke i tvil om det da:))

    Klem til deg.

    SvarSlett
  12. Fin collage!!
    Og fine bilder og innlegg under her!
    Tiden har ikke strukket helt til når det kommer til bloggerunder de siste dagene.
    Nå er leggetid egentlig passert, men jeg måtte bare ta en rask bloggerunde og se innom mine favoritter først!:)

    Har forresten også slitt med bilder på bloggen de siste dagene.
    Og jeg blir logget inn og ut hele tiden... irriterende greier.
    Håper det fikses snart!
    Mandag og nye muligheter i morgen:)

    Ha en fin ukesstart!:)

    Klem!

    SvarSlett
  13. Så mye fint :) Utemøblene, iallfall noen av dem, får sannsynligvis lov til å overvintre i kjellerstua vår også. Så en flott slagbenk på Mitt Skattekammer i dag - det er utrolig koselig!

    Koselig å sitte sammen med deg på bloggtreffet!! Håper du får en fin uke :)

    SvarSlett