mandag 25. oktober 2010

Jobbstart og bloggetrøbbel

Mandag og ny uke. Første dag på jobb gikk helt supert. mange koselige mennesker og en barnehage som kommer til å bli knallfin når den blir ferdig. 
I morgen skal noen av oss en tur på Ikea for å handle inn litt av hvert. Gøy! Jeg elsker jo å handle, ingen hindring at det ikke er til meg...


Hadde store planer om å vise dere den "nye" TV benken vår i dagen innlegg, men etter 1 bilde fikk jeg beskjed om at jeg hadde brukt opp bildelagringskapasiteten. Får beskjed om at jeg kan kjøpe mer plass, men er det så enkelt? Noen haker? Flere som har gjort dette? Vil jo gjerne fortsette å poste bilder på bloggen min mener jeg.
Her har dere fruen med superfine veska som jeg var så heldig å  vinne hos Cathrines hjerterom
Og sjekk ut støvlettene mine. Splitter nye skinnstøvletter med ullfor som jeg fikk på loppis for 20 kr. 
Kupp!
♥Loooove them!♥

Håper  du har en fin kveld. Jeg er sliten men fornøyd etter en lang dag og skal nyte et par timer i sofaen før leggetid. :)

post signature

22 kommentarer:

  1. Høres ut som første dag har gått fint ;) Og hvilken start med Ikea tur i morgen!
    Kjempe tøffe støvletter da gitt! Til den prisen også..... heldiggris ;)

    - nyt sofakroken -

    Klem

    SvarSlett
  2. Og jeg som hadde tenkt å spørre deg hvor du hadde fått tak i de støvlettene - det var et skikkelig kupp ja!

    Bra at første dag gikk fint :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med vel overstått første dag på jobben!! Moro med ikea tur i morgen, det er alltid gøy!

    Du ser smashing ut med både støvletter og veske:)

    Kos deg i sofakroken!!

    SvarSlett
  4. Så godt å høre at den første dagen gikk fint:)
    Har faktisk sendt deg noen tanker i dag:)
    Selv kom vi akkurat inn døren, har vært på
    foreldremøte i bh:)

    Jeg må bare si at du er superfin med briller!!!

    Så kjedelig med bildetrøbbel, har hørt flere som har opplevd det...

    Nyt kvelden da,
    god klem fra meg

    SvarSlett
  5. Kjempekule stovletter!

    Har ikke hatt noen problem med lagringsplass ennaa paa bloggen. Jeg pleier aa forminske bildene for jeg legger de inn, saa de ikke blir saa store. Men visste ikke at Blogger hadde en begrensning paa dette...

    Haaper du finner ut av det.

    Ha en fin kveld!
    klem Nina

    SvarSlett
  6. Hei Vennen! Så kjekt å høre at dagen ahr vært fin :) Du må bare følge anvisningene for å kjøpe mer bildeplass, det måtte jeg også. Alle bidlene på bloggen blir jo lastet opp og lagret i picasa album. Alle som oppretter blogspot blogg har 1 GB gratis plass, ut over det må man betale en liten sum hvert år for visst antall GB :) Send meg en mail om du lurer på mer, måtte gjøre dette for bloggen jeg også.

    Ha en fin kveld!
    GOdklem J

    SvarSlett
  7. Hei,
    så fint bilde av deg, fin veske, tøffe sko og flott dame<3
    God tirsdagskveld til deg og dine.

    Klem T

    SvarSlett
  8. Hei:) Så bra at første dagen på jobb gikk fint! Har tenkt på deg:) Jeg har også måttet kjøpe ekstra plass, det gikk kjempefint! Kunne laste opp nye bilder med en gang! Fikk jo helt panikk da det skjedde:) Ha en fin kveld:) Skal du jobbe hver dag nå? klem fra silje.

    SvarSlett
  9. Hei hei, så bra at første dagen gikk fint, og med shoppingtur på ikea i morra høres jo gøy ut, fantastisk flotte støvletter og ikke minst et fantastisk kupp ;)
    Ha en flott uke
    klem victoria

    SvarSlett
  10. Hei!
    Så godt at første dag gikk bra:)
    Tenker det er en god følelse:)

    Kjedelig med bildeproblemene... Håper du finner ut av det:)

    Klem:)

    SvarSlett
  11. Gratulerer med vel overstått "førstedagpåjobb"
    KNALLFIN veske, og FINE du :)

    Alt kler den smukke :)

    SvarSlett
  12. så fin...med meget kule støvletter!

    SvarSlett
  13. Hei! Saa stilig du var i dag da. Lekker veske og lekre stoveletter. Ipaden min er jo ikke norsk, saa da blir deg litt paa engelsk-norsk her.. Haaper du hadde en bra dag, artig med ikea i morgen da. Jeg skal ogsaa paa ikea i morgen :) ha en fin kveld.

    SvarSlett
  14. Og du - hvor har du fatt tak i den flotte lykten?

    SvarSlett
  15. Kos deg videre på jobben
    Ha en herlig tirsdag

    SvarSlett
  16. Så fint det gikk bra, og nydelige støvletter!!
    Visste ikke at man måtte betale men overrasker meg egentlig ikke.. Jeg betaler for bloggstatestikken min også jeg..

    Ha en super dag min venn.

    God klem

    SvarSlett
  17. så fine støvletter! gøy når man finner slike ting til en slikk og ingenting.

    Aldri hørt om at man må betale noe for blogger..hadde en blogg tidligere i mange år, og betalte aldri noe for den..men ikke vet jeg:)

    Nyt ikea turen. Det er gåy uansett hva og hvem man handler til:)
    Klem

    SvarSlett
  18. hei
    så fin blogg du har
    ser vi har holdt på ca like lenge, men har ikke funnet deg før nå :)

    det med lagringsplass var nytt for meg. men var jeg deg ville jeg fulgt tipsene over her om å forminske bildene før du legger inn. Fra nå av i alle fall. Jeg gjør de om fra type 3000 pixelbredde til bare 640 - det holder. Og fila blir redusert til 1/10. Det hjelper jo godt på!!

    Det som er fint med å forminske, er også at det blir mindre gunstig å skulle "stjele" bilder - og gjenbruke dem uten lov. Er de så små, kan de i alle fall kun brukes på web, ikke til trykking.

    Hvis du trenger tips til enkel måte å forminske bilder på (mange i en fei), ta kontakt inne på bloggen min.

    Hilsen Åpent hus

    SvarSlett
  19. Hei, HM!

    Herlig stemningsbilde!
    Alltid spennende å begynne i jobb igjen etter permisjon. :o) Godt å høre at det gikk fint! :o)

    For et varp med de tøffe støvlettene!

    PS! Så vakker du er!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  20. Heia søte
    Utrolig tøffe støvletter da. For et kupp!
    Så utrolig kjedelig med bloggtrøbbel. Husker at en annen blogger komenterte dette en gang med lite lagringsplass av bilder på bloggen sin. Jeg burde også passe på dette. Greier jo ikke begrense meg så godt på antall bilder jeg legger ut og formisnker de heller ikke. Så spørs om jeg må gjøre det fremover!
    Kjempe fint å høre at første dag på jobb var bra for deg!!
    Ha en fin dag på jobb i dag og da vennen :)
    Klem M.

    SvarSlett
  21. Herlige støvletter :) Og supersøt veske da :)

    SvarSlett
  22. Hei søta! Fint bilde av deg!! Heldige deg både med vesken & støvlettene da :-) Og godt å høre at første dag gikk fint. Skjønner godt du var sliten ja... Lykke til videre utover i uken.. Klemmer herfra

    SvarSlett