onsdag 2. februar 2011

Detaljer fra lillebrors rom og en anbefaling



Rommet er hovedsakelig brukt til soving. Leke gjør han helst på storebrors rom eller som nå, i stua. 
Det er godt å være der mamma er, særlig når man er syk.
Den første vinteren i barnehage er hard for de små men erfaringsmessig så herdes de ganske fort.
På sånne dager er sangkort godt å ha.
Jeg var så heldig å få teste ut mine aller første sangkort via mammadamebloggen for en stund siden.

Jeg har allerede mine første sangkort som ungene er veldig glad i, både hjemme og i barnehagen. Mine aller første sangkort var ikke noe unntak. Målgruppen er barn fra 0-2 år og sangene er kjente og kjære barnesanger, mange med begvegelser til og fine bilder. Stor suksess og ikke bare hos minstemann. Dette er en gave som varer.


Her er det tid for Drømmehagen, saft og Ritzkjeks.
Ha en koselig dag du også.




post signature

9 kommentarer:

  1. Herlige detaljer! God bedring til lillebror:) Klem; Heidi

    SvarSlett
  2. Fiiiine detaljer fra gutterommet!

    Singsang er genialt:) Frøken L fikk det til jul, kjempestas!

    SvarSlett
  3. koselige detaljer fra jr-rommet :)

    masse god bedring til lillemann!

    kanskje jeg må teste ut slike sangkort!

    klem/lisa

    SvarSlett
  4. Åh så mange fine detaljer og BILDER!
    Aksel har også singsang kort, men går mer på å finne favorittkortet med tog på hehe. Er dette en ny type kanskje? Ha en fin dag!

    Klem Marianne ♥

    SvarSlett
  5. Så fine gutteromdetaljer!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  6. SÅ herlige bilder vennen! :) OG takk for tips, det skal jeg jammen se på også.

    Håper dere ahr det fint ? :)
    GOdklem

    SvarSlett
  7. Koselige bilder fra gutterommet! Har også hørt mye bra om de sangkortene og har tenkt på å kjøpe de, men hadde egentlig glemt det vekk igjen, nå fikk jeg en påminning!!! Tusen takk!
    Ha en fin kveld!
    Klem Annette

    SvarSlett
  8. Hei!
    Tusen takk for fine ord inne hos meg :)
    Fin blogg du har med masse fine bilder!

    Mitt første besøk her, men hit kommer jeg igjen :)

    Klem!
    Amalie

    SvarSlett
  9. Søte detaljer fra gutterommet.
    Ønsker deg en god dag.

    SvarSlett