tirsdag 8. februar 2011

Giveaway


 
P A S T E L L E

Blogging er noe av det morsomste jeg vet, men det hadde ikke vært på langt nær så morsomt uten dere! 
Så tusen takk til alle dere som leser Huseby Living. 
Det kommer stadig nye følgere og jeg runder snart 70 000 unike besøk. 
Dette feirer jeg med en liten vårlig giveaway her på bloggen. Søte metallbokser fra Kremmerhuset, kjøkkenhåndkle fra den nye kolleksjonen til Greengate og selvfølgelig en aldri så liten overraskelse. ;)

Det eneste du trenger å gjøre er å legge inn en kommentar i innlegget under.
1 lodd på alle uansett!
Trekker en heldig vinner 1.mars.

post signature

127 kommentarer:

  1. Nydelige ting! Gratulerer med mange besøkende. Jeg er med! Klem

    SvarSlett
  2. Bloggen din er alltid en glede å besøke, en ren fryd for øyet!
    Gratulerer med så mange besøkende! Supergøy!
    Jeg vil selvfølgelig gjerne være med i trekningen av de fiiine premiene dine,
    de var jo bare helskjønne! God klem fra meg ♥

    SvarSlett
  3. Gjett om jeg vil være med! Er alltid kjekt å besøke bloggen din så er ikke rart at du har så mange besøkende! Jippiii.. Tvi tvi til meg.. Titter snart innom igjen

    SvarSlett
  4. GRATULERER!
    Velfortjent... stortrives her inne hos deg :)
    Bloggen er fin, lettlest, har gode bilder og rett og slett god stemning!
    Nydelig premie forresten...
    Tar mer enn gjerne 1 lodd jeg!
    Klem

    SvarSlett
  5. I love your blog!
    Even if i dont post anything i come here all days just to see your lovely home!
    Thank you for this giveaway,
    Hugs from Portugal,
    Mila

    SvarSlett
  6. Gratulere masse! Ikke rart du har så mange lesere:) delikat og koselig blogg!!
    Sov godt;)
    Klem i natten fra meg

    SvarSlett
  7. Er ofte innom den kjekke bloggen din å henter inspirasjon:) vil veldig gjerne være med på trekningen av de fine tingene:) marta

    SvarSlett
  8. Så koselig at du har så mye besøk på bloggen din. Det er velfortjent. Alt er så delikat her inne. Så koselige give away-premier. Jeg krysser fingrene.
    KLem

    SvarSlett
  9. Herlig blogg du har. Er innom hver eneste dag og får litt sånn "vann i munnen"- følelse.

    Jeg vil gjerne være med i trekningen. :)

    SvarSlett
  10. Gratulerer med så mange besøk!! Ikke overraskende da siden din er veldig delikat, med masse fine bilder og inspirasjon. En av mine favoritter:):):)
    KLART jeg vil være med på give awayen!
    Krysser fingrene for litt mer vinnerlykke;)

    Klem Marianne

    SvarSlett
  11. Gratulerer med fine besøkstall :) Men sååå nydelige premier, må jeg jo bare hive med meg og prøve lykken! :) Tvi tvi!

    klem Frøken H

    SvarSlett
  12. I like your blog and enjoy it - also your nice giveaway!
    Best wishes from Hamburg from Ann

    SvarSlett
  13. Gratulerer med 70 000 besøk. Flott blogg og flott premie. jeg vil gjerne være med.
    Mvh Nina
    ninasjoevold@gmail.com

    SvarSlett
  14. Heia!

    Dette vil jeg selvfølgelig være med på! Gleder meg til trekning.

    Gratulerer med mange besøkende. Du har en FLOTT blogg!

    Klem fra Elisabeth.

    SvarSlett
  15. Gratulerer med mange besøk! Skikkelig herlige og vårlige premier, vil gjerne være med i trekningen:)

    SvarSlett
  16. Grattis med så mange besøk! Bloggen din er jo superfin, så det er jammen ikke rart;)
    Så flott premie, jeg vil veldig gjerne være med:)

    Klem fra Marte

    SvarSlett
  17. så søte premier:) jeg er med. gratulerer med mye besøk. alltid kjekt å være innom her.
    vi har kjøpt sofaen på bolia (heter skandinavia), veldig fornøyd med den. så stoffet ligna veldig.
    god natt
    klem

    SvarSlett
  18. Gratulerer med mange besøk! Ikke rart i det hele tatt:)
    Koselige innlegg, flotte bilder og du inspirerer meg hele tiden!!
    Jeg vil gjerne være med på giveaway - så søte premier

    SvarSlett
  19. vil veldi gjerne være med :)
    Gratulere me så mange besøk!
    Blogging e fantastisk gøy, især me tanke på alle tilbakemeldinge fra alle de herlige folkan her inne!
    Krysse fingran..
    (give away hos mæ å...)

    Klæm

    SvarSlett
  20. Pasteller er lekkert;-))
    Gratulerer så masse med alle besøkende!
    Jeg blir gjerne med på Giveaway'en.....

    SvarSlett
  21. Mitt første besøk her inne...

    Å klart jeg har lyst å vinne en slik fin premie ♥

    SvarSlett
  22. Gratulerer med besøksrekord, og klart jeg vil være med på giveaway!!

    Kristine

    SvarSlett
  23. Gøy med give away!

    Synes du har en nydelig blogg. Elsker stilen din! Er innom så og si hver dag!

    Gratulerer med 70.000!

    SvarSlett
  24. Gratulerer med så mange besøk =)

    SvarSlett
  25. Jeg prøver lykken:)..Gratulerer med 70 000 besøkende og en flott blogg.

    Heidi:)

    SvarSlett
  26. Du har en nydelig blogg og jeg blir gjerne med på denne:)

    Camilla

    SvarSlett
  27. Vil GJERNE være med!!!
    Knallfin blogg du har :)
    Skjønner godt du liker bloggingen...

    SvarSlett
  28. Har giveaway på bloggen min jeg og :)

    SvarSlett
  29. Kjempe fin blogg du har! Spennende med gaver, så jeg prøver lykken:-)
    Kaya

    SvarSlett
  30. Gratulerar med dine 70. 000! Kjempeflott blogg, og super give away :) Eg er med. :)

    SvarSlett
  31. Hei!
    Gratulerer så mye med 70 000 besøkende! Hyggelig med vårlig Give Away, og gaver i nydelige pastellfarger! Jeg vil gjerne vær med!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  32. oi oi, så moro med så mange besøkende.. gratulerer.
    Som de andre har sagt, så er bloggen din lys og delikat å være innom, deilig inspirerende.

    Jeg prøver gjerne vinnerlykken;)

    klem fra Camilla

    SvarSlett
  33. Oj oj så flott giveaway, slenger meg på og krysser fingre og tær.
    Gratulerer så mye med besøkstallet

    Klem Agnes

    SvarSlett
  34. Gratulerer. Prøver lykken jeg også :)

    SvarSlett
  35. Gratulerer, jeg er med:-)

    Mette..

    SvarSlett
  36. Grattis till alle besökare! Du har en otroligt fin blogg och jag blir alltid inspirerad av dig!
    Jag vill gärna vara med på Give-away!
    Ha en fin dag! Kram Joy

    SvarSlett
  37. O herlige vår:)
    Jeg vil så klart være med! Gratulerer med masse besøk hos deg!
    klem Ellen

    SvarSlett
  38. Herlig herlig!!!
    Har sett på de boksene på Kremmerhuset. Kjempe søte er de!!
    Og jeg vil selfølgelig være med å feire deg og bloggen din, en av mine favoritter vettu ;)
    Gratulerer så masse!
    Ha en super skjønn onsdag.
    Goklem Marie :)

    SvarSlett
  39. Flotte premier, dette vil jeg være med på:) Gratulerer med så mange besøkende!!

    SvarSlett
  40. Så moro, Gratulerer så mye med så mange besøkende :o) Dette kan jeg jo ikke gå glipp av :o)
    Ønsker deg en fin onsdag.
    Hilsen Ingebjørg

    SvarSlett
  41. Alltid så kos å titte inn her hos deg, Hanne Mette. Skjønner godt at du har mange besøkende.
    Blir gjerne med på den fine giveawayen du har!
    God onsdag til deg.
    klem Nina

    SvarSlett
  42. Gratulere så mye! Takk for at DU deler livet ditt med oss, kjempe fint å få så mye herlig inspirasjon fra deg!
    Ha en fin lille lørdag:))
    Stor klem♥

    SvarSlett
  43. Jeg vil såklart være med!! Jeg har også lotteri men du er kanskje med der..

    Fin dag.

    Klem Tonje

    SvarSlett
  44. Åhh for en fin premie, den vil jeg gjerne vinne:) Klem; Heidi

    SvarSlett
  45. Lekre, lekre farger nå som vi går mot vår ♥
    Her må jeg prøve lykken! Og gratulerer med supert besøkstall ☺
    klem NinaB.

    SvarSlett
  46. Oppdaget nylig bloggen din - kjempe fin!! :-)

    Hiver meg på giveawayen!

    Kristine

    SvarSlett
  47. Gratulerer med så mange besøk på bloggen! :) Jeg blir gjerne med. Super søte farger!!
    mvh Vilde

    SvarSlett
  48. Gratulerer med 70000 unike besøkende, jeg har full forståelse for at så mange leser bloggen din. Søte gaver, jeg tar mer enn gjerne et lodd :) Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  49. Gratulere med så mange besøk, men ikke rart det for du har en fantastisk blogg!! Må lese den hver dag jeg er inne på nettet :) Liker å følge med!!
    Nydelige farger på gavene du har valgt ut:) Vil gjerne delta, så et lodd på meg :)

    Ha en nydelig dag !!

    Mvh Fru Haugen

    SvarSlett
  50. Grattis med flotte besøkstall!! Jeg vil selvfølgelig være med på feiringen :-) Nydelige ting du skal gi bort - Kremmerhuset er jo fylt av de herligste pasteller nå.
    Klem, Christine

    SvarSlett
  51. Gratulerer med så mange besøk på bloggen!!! Skjønner godt at folk er innom her, flott hjem og du tar kjempe fine bilder!!!
    Nydelig med litt farger nå som våren er på vei!
    Ha en fin dag!
    Klem Annette

    SvarSlett
  52. Kjempeflotte premier! Gratulerer med så masse besøk. Jeg vil gjerne være med på give away:)

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  53. Vi koser oss inne hos deg vet du;) Gratulerer med mange lesere;) Og for en super skjønn premie, er svak for det blå som kommer fra GG og for noen nydelige bokser de har fått inn på kremmerhuset- mange fristelser;) Håper du har ei fin uke;)

    SvarSlett
  54. Gratulerer med masse lesere!! Det er kjempe koselig å komme innom deg å se, for her er alltid så hyggelig. Er enig med deg at blogg er gøy, faktisk mye gøyere en jeg hadde trodd.

    Takk for loddet:-)

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  55. vilken härlig utlottning, vill gärna vara med: )

    SvarSlett
  56. Grattis! Vad kul.
    Klart man vill vara med på en give away :)
    /s

    SvarSlett
  57. Gratulerer,du har en kjempefin blogg.Jeg blir gjerne med på giveaway og håper på vinnerlykke.Klem:)

    SvarSlett
  58. Gratulerer med 70 000 besøkende!! Jeg tror jeg står for iallefall 1000 av disse.. hihi!

    Takk for superkoselig kommentar på huset vårt!! Vi GLEDER oss til å flytte inn :)

    Klem

    SvarSlett
  59. Gratulerer! Vel fortjent:-)

    Krysser fingrene og håper vinnerlykken slår til! :-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  60. Jeg har ikke vært så flink å kommenter hos deg i det siste.Jeg får innleggene som regel med meg for det.Håpr du trives i jobb.
    Takk for kosleig hilsen hos meg:)

    SvarSlett
  61. Gratulerer! Flott blogg som besøkes ofte :)

    SvarSlett
  62. Ønske ønske :D Så koselig blogg du har :)

    SvarSlett
  63. Så gøy med så mange besøk :) du har jo så en vakker blogg. Jeg vil gjerne være medpå giwe avayen.

    SvarSlett
  64. gratulerer så mye, alltid gøy når besøkstellerene peker oppover og at din gjør det er fullt forståelig. Du har en utrolig flott og inspirerende blogg og bildene dine er bare prikken over i'en. Disse krukkene fra Kremmerhuset er bare supersøte og jeg har virkelig lyst på de men jeg får bare aldri tid til å ta turen innom. klem

    SvarSlett
  65. Gratulerer med så mange besøkende!! Du har en veldig fin og delikat blogg :-)
    Og premien passer meg midt i blinken!

    Klem Kristine

    SvarSlett
  66. Grattis....herlige premier i pasteller, me like;o)
    Jeg vil gjerne være med i trekningen.
    Klem fra Maliva

    SvarSlett
  67. Hei!
    Her har du en ny "beundrer" :-)
    Jeg tar gjerne ett lodd..
    Fin kveld!!

    Mette

    SvarSlett
  68. Deilige vårfarger! Er innom og leser alle innlegg. Skikkelig junkie med andre ord :)

    SvarSlett
  69. Gratulerer med et fantastisk besøkstall, jeg blir gjerne med på feiringen ;-)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  70. Så gøy! Gratulerer med så mange besøk:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  71. Grattis med høyt besøkstall! Jeg vil gjerne være med på giveawayen din! Kjempelekre saker du lodder bort!

    Ha en fin kveld,
    klem,I

    SvarSlett
  72. Jeg vil bli med!!

    For en vakker blogg du har!!
    Stilen din er helt herlig!! Har lagt meg til som følger!!

    Klem Camilla

    SvarSlett
  73. Hei,
    jeg vil gjerne være med.

    Hilsen Tante Grønn

    SvarSlett
  74. Hei
    Dette må jeg jo være med på:) utrolig flott premie!!
    ønsker deg god helg:)
    Klem Lillan

    SvarSlett
  75. Flott blogg, og flott premie! Jeg vil gjerne være med:))

    SvarSlett
  76. Jeg vil også være med :) Flotte ting! og NYDELIG blogg du har!! klem

    SvarSlett
  77. Gratulerer! :-) Vil gjerne være med på giveaway-en din :-)

    SvarSlett
  78. Flott blogg du har:) og gratulerer!
    Er ganske ny på dette med blogging, men har vert inne å lest bloggen din en stund.
    Blir gjerne med jeg også:)

    SvarSlett
  79. Så moro med så mange besøkende :-) Gratulerer!
    Jeg vil gjerne være med på giwe-awayen!

    SvarSlett
  80. Så gøy, Hanne Mette!! Supersøt giveaway i lekre farger! Klart jeg er med! Kjempemasse gratulerer m så mange besøkende!!skjønner godt at så mange tar turen innom Huseby living- jg blir i godt humør hver gang jg får oppdatering på nytt innlegg hos deg! Ha en kjempefin helg! Vi skal feire 2 åringen vår som har bursdag i morra!! Klem line

    SvarSlett
  81. Søta! Kjempesøt giveaway♥ Jeg skjønner alle oss som besøker bloggen din, du treffer oss virkelig både med bilder og hva du skriver. Du er virkelig en favoritt!

    Håper du har det bra, ser at innleggene dine heller ikke kommer daglig. Jeg er inne i en skikkelig bloggsperre for tida, vi får se når den gir seg. Ønsker deg & dine en finfin helg- God klem fra Lisa

    SvarSlett
  82. Jeg er med:-) Flott blogg du har:-)

    SvarSlett
  83. Gratulerer. Jeg prøver gjerne lykken! Hilsen Nina (nbsive@online.no)

    SvarSlett
  84. Gratulerer så masse.... Er så klart med jeg, flotte gaver og fiiine farger...
    klem victoria

    SvarSlett
  85. NYDELIG blogg du har, og alltid mye inspirasjon å hente fra det flotte hjemmet ditt! Gratulera med så mange besøk!

    MVH Inger

    SvarSlett
  86. Jeg tar mer enn gjerne et lodd altså! :)

    SvarSlett
  87. Flotte premier - jeg er med.
    Ha en flott kveld og helg..
    mj

    SvarSlett
  88. Hei igjen :)
    Bare innom denne gang for å si at jeg har valgt bloggen din som en av mine 3 favoritter i en utfordring fra Elin med "Draumesidene" :)
    Har laget et innlegg om det på bloggen min. Håper du tar utfordringen videre, men helt frivillig selfølgelig ;)
    Ha en skjønn lørdagkveld!
    Goklem Marie

    SvarSlett
  89. Hei.

    Gratulerer med mange besøk. Det er godt jobba. Det er så godt å komme inn hit. Får masse lyster og inspirasjon. Herlig. Ser lerkegrenene pryder stuen din.

    Jeg blir med på feiringen din og krysser fingrene.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  90. Hei!
    Kom hit via Lykken i Livet!
    Kjempefin blogg!:) Legger med til som Følger, og tar med et lodd på din fine GA. Tror nemlig de gavene dine hadde passet veldig fint hos meg;)
    Gratulerer med så mange besøk!! Jeg nærmer med 10 000 synes det er stas...;)

    Klem fra Janniche

    SvarSlett
  91. Oj så fine premier!
    Gratulerer med så mange besøk!
    Klem m

    SvarSlett
  92. Koselig og fin blogg du har. Ragnhild

    SvarSlett
  93. Hei!
    Jeg søkte på vimpler og fikk opp bloggen din som treff. Så ble jeg bare sittende og nyte og bla meg gjennom. Du har tatt veldig mange flotte bilder og det er gøy å få inspirasjon til innredning hjemme. Jeg fant ut at Stoff & Stil skulle åpne i Oslo, så nå har jeg vært og kjøpt mye stoff der og skal prøve meg på å sy vimpler. Gratulerer med morsdag idag! Og mange besøkende på siden! Jeg elsker lyseblått, så jeg melder meg gjerne på giveaway. Må innrømme at det er første gang jeg gjør:)
    Hilsen
    Eirin (famaakre@gmail.com)

    SvarSlett
  94. Jeg vil gjerne være med på trekning, kjempefin blogg med masse inspirasjon :)

    SvarSlett
  95. Gratulerer m så mange besøkende og lesere :D jeg vil oxo være med :) klem fra Fie

    SvarSlett
  96. Fikk reine vårfornemmelen av giveaway premiene:) Deilige pasteller!

    Janne:)

    SvarSlett
  97. Hei, er ofte innom bloggen din og titter, kjempekoselig blogg med masse god inspirasjon:-) Gratulerer med over 70000 besøkende. Vel fortjent! Jeg vil gjerne være med i trekningen om give away'en ;-). Ha en fin uke, Anita :-)

    SvarSlett
  98. Jeg prøver lykken og vil gjerne vøre med på giwe-awayen din. Fin blogg du har. Mvh ingrid

    SvarSlett
  99. Kjempe fin blogg du har :) Og super fine bilder. Jeg er med! Tvi-tvi!

    Hilsen Monica

    SvarSlett
  100. Flott blogg, mye bra inspirasjon!
    Monique :-)

    SvarSlett
  101. Super blogg, er ofte innom og titter :) Kjekt å lese om hvordan andre får dagene til å henge sammen, med jobb tre barn osv osv.. Klem Kaja :)

    SvarSlett
  102. Hei.
    Stakk tilfeldigvis innom i dag, og legger meg herved til som følger.
    Fine bilder fra ett inspirerende hjem!

    Jeg tar gjerne ett lodd;)

    Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  103. Kjempefine premier i kjempefine farger!!
    Tar gjerne et lodd ;o)=

    Klem Anna

    SvarSlett
  104. Takk for at du deler dine gleder med oss!
    Jeg vil gjerne være med i trekkingen.
    Hilsen Hamda

    SvarSlett
  105. Gratulerer med så mange treff på bloggen din!
    Men så har du jo en skjønn blogg da... ;-)
    Vil gjerne tilbake, så jeg legger meg til som følger!
    Og blir med på giveaway med det samme ;-)

    Ha ei super helg!

    SvarSlett
  106. Gratulerer så mye med høye besøkstall!!!Du har en nydelig blogg,så det fortjener du:)Blir gjerne med på give away hos deg:)Klem Caroline

    SvarSlett
  107. Superkoselig blogg, er innom titt som tett, og finner mye inspirasjon her.

    SvarSlett
  108. Hei og GRATULERER SÅ MYE med flotte besøkstall!!!

    Flotte gaver også, og jeg blir gjerne med å feirer deg.

    Kommmer forresten en 1-års giveaway hos meg om ikke så alt for lenge.

    Ha en fortsatt fin dag!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  109. Lekre gaver, jeg er gjerne med! Flott blogg! :-)

    SvarSlett
  110. Hei Hanne Mette :)
    Ville bare si at bloggen din har inspirert meg til og pusse opp litt hjemme. er student og mamma. så har ikke hatt råd til mer enn maling, men utrolig hvor mye det gjør. har malt alt fra dukkeseng & bilderammer til kjøkkenbord og hyller. Og de gavene hadde passet perfekt til kjøkkenet.:)

    Jeg er med, og krysser fingrene.
    Mvh Jeanette ! :)

    SvarSlett
  111. Takk for masse flott inspirasjon! Jeg er gjerne med:)

    Mvh
    Anja (fruanja@gmail.com)

    SvarSlett
  112. Fikk jo nyss i bloggen din under 30 års dag i Arendal i fjor- og siden har jeg vært hekta!:)
    Utrolig inspirerende og flott blogg!! Er definitivt med i konkurransen:)

    Åshild (aagravdal@hotmail.com)

    SvarSlett
  113. Blir gjerne med på denne NYYYDELIGE giveawayen din! Og gratulerer med feiringen =))

    SvarSlett
  114. Grattis med så masse besøk, Hanne Mette! Du har en så flott blogg at det er klart at vi kommer igjen til deg igjen! Ja takk jeg blir gjerne med på feiringen din!

    Jeg digger den lyseblå farven og pastellrosa har faktisk begynt å snike seg inn under huden min. Hadde jeg aldri trodd! Var i grunnen veldig lei av den etter en overdose på begynnelsen av 80-tallet! Hi, hi!

    Tusen takk for koselige hilsener fra deg. Jeg setter stor pris på de skal du vite!

    God klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  115. Hei og gratulerer så mye! Elsker pasteller og dette var nydelige premier så 1 lodd på meg:)
    God kveld.
    Kari-Anne :)

    SvarSlett
  116. Lekker blogg du har :)

    Krysser fingrene for at jeg vinner disse fine premiene!

    SvarSlett
  117. Gratulerer så mye!!

    Har fått egen blogg bare for noen dager siden!

    Follow your dreams!

    SvarSlett
  118. En fin konkurranse, jeg slenger meg med;-)

    SvarSlett
  119. Congratulations!
    Beautiful blog and lovely giveaway.

    SvarSlett
  120. Finner masse inspirasjon på bloggen din! Blir gjerne med på giveaway! :)

    SvarSlett
  121. Herlige premier og flotte tall på bloggen;)
    Jeg blir gjerne med og feirer ♥

    Ha en fin helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  122. grattis till den fina bloggen är gärna med o tävlar om de fina giveaway
    ulla
    lintott99@hotmail.com

    SvarSlett