mandag 21. februar 2011

Litt lykkelig


Kjærlighet ved første blikk.♥ 
Ikke rart man blir litt lykkelig da, selv om det bare er snakk om en ting...
Dette bildet bare måtte bli med meg hjem fra Kremmerhuset og gleden var stor da det passet like godt som det jeg hadde forestilt meg. 
Det er en vanskelig vegg. Varmepumpen   henger her (øverst oppunder taket.) Det passe derfor ikke så godt å henge opp noe annet. Min kjære elsker-uberørte-gipsvegger-og-trenger-ikke-ha-noe-på-veggen-mann kunne også leve med denne løsningen så da er alle fornøyde!

Som dere ser så er jeg fremdeles glad i naturmaterialer. Lysestakene er fra Kremmerhuset og H&C. Trollhasselen med etterlevninger fra julen skal få stå litt til.
 Husk forresten den vårlige pastellgiveawayen min! Meld deg på her. :)





post signature

20 kommentarer:

  1. Fantatsisk skilt..
    Herlig kontast mot den søte blomster-knotten.
    LOVE IT

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Prøver igjen :o) Så tøft skilt! Og den knotten på konsollbodet, herlig.
    Ønsker deg en fortsatt god mandag ;o)
    Hilsen Ingebjørg

    SvarSlett
  4. Superfint bilde! Jeg så den teksten på et bilde på nettet for en stund siden og likte den veldig godt, så at Kremmerhuset har det, var gode nyheter!

    SvarSlett
  5. Fantastisk! *Må ha* Flott var det!

    Hehe. Krakken står heldigvis under et lite tak, men snø ellers altså...Brrrrr...

    Ha en fin dag:) Klemmer

    SvarSlett
  6. Knall-fint :)
    Rusker liksom opp litt i miljøet rundt!
    Så det her en dag, men kjøpte en del annet, så lot det ligge igjen i butikken... Nå angrer jeg, for det ble jo så stilig hos deg :)
    Klem -og ha en fin uke.

    SvarSlett
  7. Dette bildet va knallfint! Skjønner godt at du fallt for dette :) Fint med innslag av naturmaterialer også.
    Ønsker deg en fin ny uke!
    klem Nina

    SvarSlett
  8. Sååå stilig! Jeg har lagd min egen lille versjon i PS. Men tror jeg må kjøpe meg en sånn til nyehuset :)

    SvarSlett
  9. Oioioi, den var lekker! :) Skal jammen ta en titt jeg også.

    Håper du får en fin kveld vennen, så fine innlegg under her også.

    GODKLEM

    SvarSlett
  10. Kjempe fint bilde. Skulle så ønske vi hadde kremmerhuset i vår by. Jeg må kjøre i en time for å finne den fine butikken. Å det blir liksom ikke i hverdagen, etter jobb:-)

    Ønsker deg en fin kveld.'

    Klem Annfrid

    SvarSlett
  11. Knallfinn.. Alt var knallfint:)
    Søteste knotten på bordet!!!

    Håper du får en super dag.

    God klem

    SvarSlett
  12. Kjempefint:-))
    Eg finner stor lykke i å ha det fint rundt meg!

    Linda - hjertehuset:-)

    SvarSlett
  13. Kjempekul "tavle"! Liker også mer og mer den litt røffere stilen.

    SvarSlett
  14. Det var et fiiint skilt! Fine ord også.
    Fine lysestaker i bjørk også, så noen i samme stilen på Ahlens.
    Men jeg skulle gjerne hatt Kremmerhuset her i kristisand...
    Ha en fiiin dag! Klem

    SvarSlett
  15. Så fint det skiltet var,de har utrolig mye fint på kremmerhuset,liker den butikken:)Passet veldig godt sammen med det andre du hadde på kommoden...Ønsker deg en fin uke:)Klem Caroline

    SvarSlett
  16. Kjempe kult bilde :0) Akkurat etter min smak... Morsomt når man finner slike skatter som man bare mååå få med seg hjem, og i tillegg passer eksemplarisk inn der det blir satt. We like!! :0)

    Ha en fin dag.
    Klem Jane.

    SvarSlett
  17. gillar grenen med trollhassel massor. Ska plantera det i trädgården i vår. Hoppas kunna ta in många fina grenar framöver.
    /Ylva

    SvarSlett
  18. Det er så flott å se skatter fra Kremmerhuset i norske hjem:) Du er utrolig flink og får det virkelig flott rundt deg:):)

    SvarSlett