søndag 6. februar 2011

Søndagskveld

jada, jeg har begynt så smått å lengte etter våren jeg også...

Nok en helg er på hell. De går fort altså! 
Lite tid til blogging denne helgen. Skulle gjerne sagt at jeg hadde gjort masse spennende saker, men det er ikke det som er grunnen. Nei, jeg har fått strikkedilla. Dere skal få se resultatet etterhvert.

Besøk, baking, Ikea, ommøbelering og en liten dose sjokolade.
Alt i alt en veldig fin helg.


Ønsker alle sammen en god start på den nye uka!

post signature

10 kommentarer:

  1. Hei.

    En innholdsrik helg, med andre ord. Gleder meg til å se resultater.

    Hvor er den stjerneduken fra? Kan det stemme at jeg har sett den hos Kid eller Princess? Herlig farge på den.

    Ha en fin uke.

    Klem Mona C (som også lengter etter våren)

    SvarSlett
  2. Godt med slike helger:) Gleder meg til å se strikkeprosjektet! Stjerneduken din er såå fin, og jeg har lett etter den på alle Princess-butikkene i Trondheim, men uten fangst:(

    Ha en flott ukestart i morgen, snart er det helg igjen;)

    Klem fra Marte

    SvarSlett
  3. Fiiine bilder:) Gleder meg til å se hva du har strikket!! Jeg har laget pute i helgen... GØY å sy litt igjen:)

    Ha en super start på uken.

    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. så deilige bilder, blir våryr :P
    gleder meg til å se resultatet!
    klem m

    SvarSlett
  5. Gøy med strikkedilla. Det har jeg også fått en porsjon av. :)

    Ønsker deg en deilig start på uken, Hanne Mette!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  6. Vår vår kom til meg:) Åh kan du strikke. Det vil jeg lære meg og:) Gleder meg til å se:) Ha en fin kveld:) Klemmer

    SvarSlett
  7. Ønsker deg en flotters uke :0)

    SvarSlett
  8. Tusen takk for den koselige hilsenen:)) Skal vise mer ak kjøkkenet etterhvert!

    Jeg vet hvordan det er med strikkedilla... Under graviditeten gjorde jeg nesten ikke annet, hehe;) Elsker å strikke!!

    ha en finfin tirsdag <3

    Klem

    SvarSlett
  9. Så gøy med strikkedilla:) Spent på å se hva du lager! Fine bilder, som alltid.

    Klem

    SvarSlett
  10. Hei Flotte bilder du tar, Hvor er den duken din fra? Var det prinsess?
    Er det en voks duk? Jeg har vert å sett men finner den bare i mørke farger men liker din så godt:)

    Har kjøpt med strikke tøy i dag jeg også:)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett