fredag 16. november 2012

Mitt siste strikkeprosjekt

Skjerfet til Hermine er mitt siste strikkeprosjekt. Enklere blir det ikke, men fint likevel.
Fant inspirasjonen på Pinterest.
Mitt ble ikke like fint så neste gang blir det med tykkere garn og litt færre masker. 
Det går uansett så fort at det er greit å strikke det flere ganger.

Jeg fikk en del spørsmål om lua til Hermine sist jeg la ut bilder av henne med den. Dessverre for dere som lurer så er  lua  kjøpt i Dublin i en butikk jeg ikke husker hva heter. :(

Fin fredag og god helg alle sammen!





10 kommentarer:

  1. Fantastisk fint!! Flink du er♥
    God fredag ønskes deg! Klem fra Livy

    SvarSlett
  2. Hei :)

    så utrolig fint det ble :D
    Så flink du er :)

    Ønsker deg en super helg :)

    Klemmer fra Elisabeth

    SvarSlett
  3. Så utruligt flott sjal,det gjorde seg sån med sløyfe på:)eg og la merke til det bildet på instagram og falt heilt for det,nydeligt:)
    Ei fine helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Herlighet så nydelig!!!
    Det vil jeg å strikke! Må - bare må hehe.
    Så synd for oss som falt helt for Hermines lue ;-)
    Den var nesten like søt som Hermine :-))))

    Fin fin lørdag!
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  5. Så stilig!! Flink du er:)
    Og skjønneste Hermine:)
    Klem klem

    SvarSlett
  6. Det var et nydelig skjerf:)
    Er det mulig å få oppskrift på det?
    Hilsen Connie

    SvarSlett
  7. Nyyydelig skjerf!!!
    Har du oppskrift på det?Vil gjerne ha oppskriften på sløyfa òg :)

    SvarSlett
  8. An interesting discussion is worth comment. I think that you should write more on this topic, it might not be a taboo subject but generally people are not enough to speak on such topics. To the next. Cheers

    Recordsetter.com
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett